Kom naar het Challenge Event van de Final Footprint Challenge

37 ondernemers hebben zich ingeschreven voor de Final Footprint Challenge met een oplossing voor een duurzame uitvaart. De Final Footprint Challenge community komt samen tijdens het Challenge event op 25 januari in Utrecht voor de bekendmaking van de deelnemers aan het bootcamp programma. Ben jij er ook bij?

Het programma

14:30 Inloop
15:00 Welkom door Sabrina Franken, Directeur Uitvaartverzorging Yarden
15:25 Inspiratie presentatie over circulaire economie - duurzaamheid door de keten heen en de kansen voor ondernemingen door Arthur ten Wolde, Director Circular Future
15:50 Toelichting locatie Yarden Crematorium Daelwijck door Harm Kamphuis, Districtmanager Yarden Daelwijck
16:00 Bezoek Innovatiemarkt
17:00 Inspiratiepresentatie over positieve impact creëren met jouw organisatie door Dieuwertje Damen, Managing Director Rainbow Collection
17:20 Bekendmaking deelnemers Final Footprint Challenge Bootcamp door juryleden Guido Braam en Sabrina Franken
17:30 One-minute pitches deelnemers bootcamp programma Final Footprint Challenge
17:45 Afronding en borrel
19:00 Einde
 


Key Note Speakers

andre.jpg
dieuwertje-01.jpg

Arthur ten Wolde is expert op het gebied van circulaire economie. Hij werkt als manager public affairs circular economy bij De Groene Zaak en als coördinator resources voor het Springtij Forum. Zijn eigen bedrijf Circular Future is lid van de coöperatie Amsterdam Resilience Collective. Zijn expertise omvat overheidsbeleid, het overwinnen van obstakels op weg naar de circulaire economie, alliantievorming, innovatie, duurzame ontwikkeling, langetermijnscenario’s, plastics en plasticsoep. 

Dieuwertje Damen          is founder van Rainbow Collection en gelooft dat iedere organisatie de potentie heeft om te bouwen aan een betere wereld. Sinds de oprichting van het bureau in 2009 is dit deel van het DNA: positieve impact creëren samen met organisaties en merken. "De purpose van je merk zien ze als jouw reden van bestaan: waar sta jij voor op in de morgen? Dit is een belangrijk element in het vormgeven van je duurzaamheidsidentiteit. Het helpt je te kiezen welke positieve impact jouw organisatie wil maken en waar je voor staat.”
 

Marieke Den Nijs